Saturday, January 7, 2017

Didoakan 2017 yang Cemerlang, Gemilang & Terbilang

07.01.2017

Alhamdullilah, sudah seminggu kita semua bersiaran di tahun 2017 :D 
Basically tahun 2017, me sambung 'unfinished work' dari tahun lepas. 


  1. PhD Journey (Jan-Jun 2017)
Hujung tahun 2016 dah clear tajuk : Voluntary Retirement Saving Decisions.
To me, sangat menarik dan Facts yang dapat throughout my reading sangatttt memeranjatkan..goshhh!! takpe, next entry cay  :)
  • so now proceed untuk buat proposal. Target by mid Januari nak submit. 
  • Hopefully Feb boleh defend daaa~
  • Start buat writting submit to journals jugak. Kat UnisZa kene publish 2 papers kat Scopus/ISI. nangess!
  • Questionnaire & Pilot Test
ni aim untuk half year schedule...kuang3x

     2. My Career sebagai Financial Architect >_<
  • complete RM3mil sales untuk tahun 2017 & jadi Moscow qualifier. Weeehuuu!!
  • ENPRO next week..fuhh fuhh
     3. Active Blogging semula. 
        Ya Allah, kurniakanlah aku idea-idea untuk aku share dalam blog ni supaya sama-sama                       mendapat manfaat. amin
       

Tiga main aim yang nak buat untuk tahun ni. Doakan saya supaya 2017 tahun yang cemerlang, gemilang & terbilang.

Tahun 2016 adalah tahun 'Stepping Stone' saya, so tahun 2017 tahun untuk saya kekalkan momentum, produce yang terbaik. Insya Allah.



Tahun Baru. Semangat Baru

-@Cikjuju-

No comments:

Post a Comment